nutizie

Ha vintu u Primu Premiu di l'Invenzione Tecnologica

A 15a Reunione Annuale di a Società Cinese di Scienza è Tecnulugia di l'Alimentazione hè stata tenuta da u 6 à l'8 di nuvembre in Qingdao, Pruvincia di Shandong. Sun Baoguo è Chen Jian, accademichi di l'Accademia Cinese di Ingegneria è più di 2300 rapprisentanti di a scienza è a tecnulugia di l'alimentariu. Circhi è imprese da Cina, Stati Uniti, Nova Zelanda, Giappone, Corea di u Sud, Regnu Unitu, Paesi Bassi, Canada è altri paesi è regioni si sò riuniti in Qingdao per discutiri l'innuvazione è u sviluppu di scienze è tecnulugia alimentari.

À u listessu tempu, u premiu di l'innuvazione scientifica è tecnologica 2018 di a Società Chinesa di scienza è tecnulugia di l'alimentariu hè statu annunziatu: trè premii spiciali: Premiu di Invenzione Tecnologica, premiu di prugressu tecnologicu è premiu d'innuvazione di produttu, è un totale di 32 prughjetti vincenu premi.
I nostri prudutti - A linea di produzzione automatica di a torre chì trasporta u materiale di u caldu di raffreddamentu hà vintu u primu premiu di l'invenzione tecnica.
JINGWEI, u vincitore di i premii di l'innuvazione scientifica è tecnologica di a Società Cinese di Scienza è Tecnulugia di l'Alimentazione hè statu presentatu u primu premiu da Sun Baoguo è Chen Jian, accademichi di l'Academia Cinese di Ingegneria.

cert


Tempu di posta: 03-Jan-2023