Macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricati-ZJ-G68-200F (Solidi in Polvere)

A macchina di imballaggio di sacchetti prefabbricata rimpiazza l'imballaggio manuale è realiza l'imballaggio d'automatizazione per diversi tipi di imprese.

Finu à quandu l'operatori mettenu centinaie di sacchetti prefabbricati unu à unu à un tempu, l'artiglia meccanica di a macchina di imballaggio pre-farbicated hà da piglià automaticamente u saccu, a data di stampa, u saccu apertu, a misurazione, l'alimentazione, a sigillatura poi a pruduzzioni.

Hè largamente utilizatu in i diversi imballaggi è adattatu per imballà u solidu in polvere cum'è Latte in polvere, caffè, condimenti è additivi, etc.


Parametri tecnichi

Tags di u produttu

Macchina automatica di riempimentu è sigillatura di sacchetti di solidi in polvere Configurazione opzionale: Alimentatore a vite / scala lineare
Mudellu ZJ-G6/8-200F
Velocità 20-45 sacchetti / min (Dipende da i materiali è a capacità di riempimentu)
Capacità di riempimentu 5-1500g, precisione di imballaggio: deviazione ≤1% (dipende da i materiali )
Scopu di applicazione Latte in polvere, caffè, cundimenti è additivi, etc

Features

1. Operazione Easy, cuntrollu PLC, sistema di operazione HMI, mantenimentu simplice.
2. Ajustamentu cunvene: A sustituzione di variità pò esse cumpletata in 10m.
3. High automation: Operazione senza equipaggiu durante a pesa è l'imballu.Auto alaram in casu di fallimentu.
4. Sistema di prevenzione perfetta: Per verificà se u saccu hè apertu;per verificà se u saccu apertu hè cumpletu;per verificà da a rilevazione intelligente.Nisun riempimentu, nè sigillatura in cattive cundizione per salvà materiali.
5. Materiale Machine: SUS 304
6. Adopta saccu prefabbricatu, cù stampa di imballaggio cumpleta è alta qualità di sigillatura per migliurà a qualità è a qualità di u produttu.
7. Per rializà u riempimentu direttu di latte, imballaggio secundariu per sacchetti di sapori finiti, packing multi per varietà sacchetti di sapori finiti.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi